14 תשובות
פסיכולוגיה וכימיה
משפטים ורובוטיקה
משפטים כן
רובוטיקה פחות
אם את יכולה חשוב מדעית אחת
פיזיקה
כן אבל רק אם את ממש רוצה להתאמץ
ביולוגיה וממליץ
אומנות, עיצוב וביולוגיה.
אומנות ועיצוב זה ממש אחלה אם את אוהבת אומנות. ביולוגיה סתם משעמם אותי אבל אם את אוהבת מדע אז כן, זו מגמה יחסית קלה גם.
כימיה מומלץ בחום!!
אני בפיזיקה וכימיה, וממליץ על המגמות האלו למי שיש ראש ריאלי והוא מתחבר למתמטיקה.
שואל השאלה:
yeet אני גם חשבתי ללכת לפיזיקה וכימיה
איך השילוב של זה?קשה?הרבה חומר?
תודה
אנונימית
לדעתי זה שילוב די טוב, הרבה דברים שלומדים בשתי המגמות מתקשרים אחד לשני ושתי המגמות דורשות ראש מתמטי, שלי אישית יש. אבל, כן, זה די קשה.. אלה שתי מגמות מדעיות אחרי הכול.. בשתיהן יש בגרות עיונית, בגרות מעבדה והערכה חלופית. אני אישית עושה את רוב השאלונים האלה השנה (כיתה י"ב) כך שזה די לחוץ, אבל סה"כ שווה את זה. החומר שלומדים במגמות מעניין ואני מתחבר אליו, כך שיש לי מוטיבציה להשקיע במגמות האלו ולתת מעצמי כמה שאני יכול כדי להצליח.
לא מתחרט על הבחירה הזו- בינתיים היא משתלמת לי.
שואל השאלה:
תודה רבה!!
נגמרו לי הפרחים סליחהה
אנונימית
מדמ"ח
ממליצה מאוד
אנונימית
שואל השאלה:
סליחה שאלה אחרונה
איפה אתה מרגיש שיותר קל לך
פיזיקה או כימיה?
אנונימית
כימיה בפער.. בדיחה לעומת פיזיקה. אבל עדיין שתי המגמות מעניינות בשבילי אישית.