3 תשובות
היידבר ראשון אני ממש מצטערת שזה קרה לך אני מכירה את ההרגשה הזאת מאופן אישי ואני ממש מקווה שתימצאי חברות אמיתיות בקרוב אן לפחות כאלה יותר טובות מהן..
דבר שני תנסי להתרחק מהן אל תיצרי איתן קשר הו לא מועילות לך ולפע מה שכתבת הן רק פוגעות בך ומעמידות פנים שהן חברות שלך.
בהצלחה ותמיד תזכרי שאני איתך אם את רוצה לדבר :)
הם חבורת קנאיות ופושטקיות אל תתיחסי אליהן תראי להן שאת יותר טובה מהן
אנונימית
אותי את מעניינת

אין לי באמת המלצה טובה... מה שאני עשיתי זה להתעלם כשהייתי קטן וזה בסוף נמאס