5 תשובות
אני בז' אבל תקשיבי הכל טוב תירגעי וגם אם לא יהיה משהו את תצחקי על זה עוד כמה שנים
אני לא בכיתה ו' אבל אין לך ממה להלחץ יפה שלי הכל יהיה טוב, באמת חוץ מזה איזה כיף לך שאת משחקת, אני בטוחה שאת מוכשרת.
בהצלחה
בהצלחה
שואל השאלה:
תודה :)
תודה :)
וואי אני זוכרת שכן אני הייתי בהצגה ואני הייתי כאילו בתפקיד של המנהלת בית ספר זה מלחיץ רצח אבל פשוט תנשמי עמוק ותעשי את הכי טוב שלך:) בהצלחה ותהני מכל רגע זה זיכרון טוב❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודה לכולם :)
תודה לכולם :)
באותו הנושא: