5 תשובות
את נכנסת לגוגל וכותבת סטיפס ,
ואז את נכנסת לאתר ויש לך למטה בכלים של האייפון ריבוע כזה עם חץ,
את לוחצת עליו וכתוב לך הוסף למסך הבית.
(העתקתי תגובה של מישהי שכתבה פה מזמן)
שואל השאלה:
כתבתי בתיאור שזה לא מופיע לי..
אז מה זנ כןתב לך?
שואל השאלה:
זה לא כותב שום דבר, פשוט אין לי את האופציה להוסיף למסך הבית
את נכנסת לספארי
נכנסת לסטיפס
ואז את לוחצת על הסימן הזה של לשתף
ואז הוסף למסך הבית