4 תשובות
יש לך למטה שיתוף , ואז תלחצי אל צרף למסך הבית
את נכנסת דרך האינטנרט יש לך כפתור של שיתוף באמצע למטה ואז יש לך אפשרות להוסיף למסך בית
אם את גולשת מאייפון כרגע תיכנסי להגדרות בסטיפס ושם יש קישור למדריך
שואל השאלה:
תודה לכםם
אנונימית