9 תשובות
עושים הוספה למסך הסית
יש אפליקציה..
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודעת שמוסיפים אבל איך?
ואנונימי- אין אפליקציה
נכנסים לאתר ועושים הוספת קיצור דרך למסך הבית.
*לאייפון אין אפליקציה , יש קיצור דרך*
שואל השאלה:
אבל איך עושים הוספת קיצור דרךך
נכנסים מגוגל
ואז על הריבוע עם החץ למעלה , עושים הוספה למסך הסית
אם את נכנסת מגוגל.. אז אמור להיות לך בצד שמאל למטה/למעלה יש 3 קווים. אמור להיות לך שם את זה
שואל השאלה:
אוקיי תודה