12 תשובות
אין אבל זה יהיה מגניב אם יהיה
למרות שיש דימיון מסויים להחלקה על הקרח
שואל השאלה:
^^^^אין, אני שאלתי למה אין
אנונימית
שואל השאלה:
כן זה בהחלט יכול להיות ממש מגניב
אני ממש אוהבת את התחום הזה ועצוב לי שאין כלפיו יחס כמו כלפי תחומים אחרים:(
ובישראל זה בכלל לא מפותח
אנונימית
יכול להיות שבאיזה שהוא שלב זה יכנס לאוליפיאדה כמו סקייט שנכנס רק השנה
אבל אני חושב שאם זה יכנס זה יהיה רולר פעלולים כאלה שעושים תרגילים על דברים
שואל השאלה:
אפשר לקחת את זה לכמה כיוונים -
אפשר גם לכיוון של החלקה אמנותית, ואפשר לקחת לכיוון של פעלולים כמו בסקייט פארקים וזה
זה יכול להיות ממש מגניב אם יעשו את זה
אנונימית
אם זה כמו החלקה על הקרח אז מה הפואנטה כי זה כמעט אותו הדבר אז זה יהיה די מיותר
שואל השאלה:
זה לא אותו דבר, זה דברים שונים, הכיוון יותר לזה
אנונימית
זה כמעט אותו הדבר
יש הוקי גלגיליות
יש כאלה שרוכבים על זה במרוצים, לגבי הספורט האולימפי לא נראה לי יש
כן יכול להיות מגניב