11 תשובות
להמשיך בחיים כרגיל, לא קרה כלום.
לשתות מים ולנוח !
ללכת לישון
מחר יהיה יותר טוב
כלום הכל בסדר
מה לעשות אממ
כלום פשוט כלום
מקווה שהיה טעים
שואל השאלה:
להקיא?
אנונימית
שואל השאלה:
זה יצא?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה שמנה מגעילה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתאמנת ואני רגילה כל יום לאכול פרוסת לחם חום עם קוטג'..
אנונימית
להמשיך בחיים כרגיל ולא להתייסר.
תתנחמי בעובדה שלא משנה כמה תאכלי לא תצליחי להשמין ברמה נראית לעין בגלל יום אחד.
דברים כאלה קורים, תמשיכי הלאה
אנונימי
שואל השאלה:
זה מטומטם מה שעשיתי
אנונימית