11 תשובות
להמשיך בחיים כרגיל, לא קרה כלום.
לשתות מים ולנוח !
ללכת לישון
מחר יהיה יותר טוב
מחר יהיה יותר טוב
כלום הכל בסדר
מה לעשות אממ
כלום פשוט כלום
מקווה שהיה טעים
כלום פשוט כלום
מקווה שהיה טעים
שואל השאלה:
להקיא?
להקיא?
אנונימית
שואל השאלה:
זה יצא?
זה יצא?
אנונימית
שואל השאלה:
אני מרגישה שמנה מגעילה
אני מרגישה שמנה מגעילה
אנונימית
שואל השאלה:
אני מתאמנת ואני רגילה כל יום לאכול פרוסת לחם חום עם קוטג'..
אני מתאמנת ואני רגילה כל יום לאכול פרוסת לחם חום עם קוטג'..
אנונימית
להמשיך בחיים כרגיל ולא להתייסר.
תתנחמי בעובדה שלא משנה כמה תאכלי לא תצליחי להשמין ברמה נראית לעין בגלל יום אחד.
דברים כאלה קורים, תמשיכי הלאה
תתנחמי בעובדה שלא משנה כמה תאכלי לא תצליחי להשמין ברמה נראית לעין בגלל יום אחד.
דברים כאלה קורים, תמשיכי הלאה
אנונימי
שואל השאלה:
זה מטומטם מה שעשיתי
זה מטומטם מה שעשיתי
אנונימית
באותו הנושא: