7 תשובות
זה קצת לא בריא
ועם יש לך נטייה להשמנה...
אז את תעלי קצת
פסדר לא נורא
את לא יכולה לחזור אחורה בזמן הכל טוב
פשוט פעם הבאה תשתדלי יותר
תשתי הרבה מים
ולמרות שאכלת הרבה אל תדלגי על ארוחת ערב!
כלום אין מה לעשות פשוט להשתדל לאכול בריאי
שואל השאלה:
אכלתי לא בבת אחת 2 בצהריים
2 בערב
3 בלילה
אנונימית
אין מה לעשות עם זה ממש פשוט תשלימי עם זה