9 תשובות
100 ב4 יח"ל.
5 יח"ל נותן בונוס של 10 נקודות יותר מ4 יח"ל, ויחידה אחת יותר מ4. אם קיבלת ציון גבוה ב15 נקודות לפחות ממה שהיית מקבל ב5, שווה להיות ב4.
5 יח"ל נותן בונוס של 10 נקודות יותר מ4 יח"ל, ויחידה אחת יותר מ4. אם קיבלת ציון גבוה ב15 נקודות לפחות ממה שהיית מקבל ב5, שווה להיות ב4.
60 ב5
הסתכלות אחרת על מי עשה 5
הסתכלות אחרת על מי עשה 5
100 ב4 יחידות
^^ אפילו המורה שהייתה לי במתמטיקה והרכזת הסכימו איתי בעניין
עדיף 60-70 ב5 מאשר 90-100 ב4 שונה לחלוטין
ומדברת כמישהי שסיימנ עם 4 חדמש
עדיף 60-70 ב5 מאשר 90-100 ב4 שונה לחלוטין
ומדברת כמישהי שסיימנ עם 4 חדמש
100 ב4
עדיף להיות זנב לאריות מאשר ראש לזאבים
זאת אומרת עדיף 60 ב5 יחידות
זאת אומרת עדיף 60 ב5 יחידות
100 ב-4, מבחינת ממוצע בגרויות אתה תקבל בונוס של 15,
אם היית ב-5 היית מקבל בונוס של 35, שבסך הכול הציון ב-4 בבגרות הוא 20 נקודות יותר, שוב, מבחינת ממוצע בגרויות
אם היית ב-5 היית מקבל בונוס של 35, שבסך הכול הציון ב-4 בבגרות הוא 20 נקודות יותר, שוב, מבחינת ממוצע בגרויות
בואי זה גם תלוי לאיזה תואר היא מתכוונת ללכת וזה כן הסתכלות שונה יצא לי לדבר עם המון סטודנטים^
5 יחידות הבונוס מתחיל מציון של 65 והוא 25 או 30 אפילו
ב4 יחידות הבונוס הוא 15 או 10
עדיף לעשות מאמץ אם קשה לך ולגרד את ה70 ולא לעשות 4 אבל זה גם לא שיא. צריך לשאוף לפחות לשמונים לדעתי
גם ההשפעה של 5 על סכם באוניברסיטה גבוהה יותר מאשר 4 במידה ואת/ה רוצה ללמוד בארץ
ב4 יחידות הבונוס הוא 15 או 10
עדיף לעשות מאמץ אם קשה לך ולגרד את ה70 ולא לעשות 4 אבל זה גם לא שיא. צריך לשאוף לפחות לשמונים לדעתי
גם ההשפעה של 5 על סכם באוניברסיטה גבוהה יותר מאשר 4 במידה ואת/ה רוצה ללמוד בארץ
באותו הנושא: