58 תשובות
תעשי עוד בדיקה
לא תקין
אנונימי
תעשה עוד בדיקה היא לא תקינה
לא הגיוני 3, תעשה עוד בדיקה
בדיקה לא תקינה
קורונה וחצי
סתם מהסתקרנות, איפה הפס השלישי?
שהבדיקה לא תקינה, תעשה/י עוד אחת
עוד בדיקה
איך זה הגיוני?
חיובי
קרה לי, את חיובית מאמי
יצא לי גם , ברכות את חיובית
אממ אמורים להיות שני קווים, אם זה חיובי
ושלושה*
ויצאו*
אומיקרון
לולל זה ספאם נדיר
איך זה אפשרי
לא יכולים לצאת יותר מ2 קווים, זה לא בנוי ככה.
לפני שאתה פוסלים ועושים מינוסים קודם כל תבדקו את הנושא לעומק, מוזרים.
בחיים לא שמעתם על באגים במכונות?^
^ באגים במכונות? אי פעם עשית בדיקת קורונה? את יודעת איך זה נראה? רמז, לא מכונה.
זה אומר שהשתלט עליך שד
זה אומר שהבדיקות האלה חארטה
שאת יותר מבן אדם אחד, את מפוצלת לשניים ולכן זה מראה 3 קווים, אחד ממך שלישי והשני חיובי.
סתם סתם אבל תעשי פשוט שוב קצת לא הגיוני ואם זה ספאם מזל טוב
שאת בהריון עם קורונה(: מזל טוב!
תעשי עוד אחת
איידס
את בהריון
איך אם הוא בן ?^
כן, עשיתי שלוש פעמים בדיקה.
אצלי יצא פעם אחת 3 ופעם אחת 2 אז נראלי שזה חיובי
זה בדיקת האיות ליגולה
לא יודעת אבל כשלסבתא שלי יצא בדיוק ככה זה בסוף היה לה אומיקרון
את בהריון מזל טוב =)
למקרה שזה לא ספאם צריך לעשות עוד בדיקה כי זה לא אמור לקרות. זה לא עובד ככה , הc בבדיקה זה האם יש קורונה או לא, c=corona.

והt = test כלומר האם הבדיקה תקינה, עובדת

אין פס שלישי.
את חיובית לקורונה ובהריון
אנונימי
חצי חיובי חצי שלילי
תעשה עוד בדיקה זו בדיקה לא תקינה
הבדיקה לא תקינה
לא תקין
כנראה הזזת אותה יותר מדי או שהיא לא טובה
תעשי עוד אחת
אתה בהריון
מזל טוב!
מוזר, תעשי עוג בדיקה
את בהריון
אנונימי
בדיקה לא תקינה
יואו! את בהריון
המלצה, תקראי לתינוק אומיקרון
למה יש על זה מיליון תשובות והמון נעצים
פרשתי מהטמטום יתר של האתר
אנונימי
תעשי עוד בדיקה ואז תיראי
זה נגיף חדש. פאי
את בהריון.
בהצלחה
קוקוקורונה
חחח מה
אתה ממש מהדר עם התוצאות(;
תעשה עוד בדיקה, זה לא תקין..
אני מתהה אתם מודעים לזה שזה בן כן? לא נראה לי שהוא בהריון..(:
תעשי עוד האחת
את בהריון
אנונימית
אתה הילד מהנבואה העתיקה
שלושה פסים
ובדיקה לא תקינה
תעשה בדיקה חוזרת אך רוב הסיכויים אתה חולה...
בלי קשר, בדיקה נוספת
הבדיקה לא תקינה
לעשות בדיקה נוספת