7 תשובות
די מהר
טכנית רבע שעה, אבל רואים כבר אחרי דקה מה בערך הולכת להיות התוצאה. למרות זאת, עדיף לחכות רבע שעה כדי לוודא.
הופיע לי תוך 3 דקות
אני ראיתי כמעט מיד (בשתי בדיקות)
בעיקרון אני תמיד רואה אחרי דקה אבל התוצאה הסופית אחרי רבע שיה
צריך לחכות 10 דק- רבע שעה.
תלוי מה כתוב לך בהוראות.
בדרכ מופיע כבר אחרי כמה דקות בודדות..
תלוי מה כתוב לך בהוראות.
בדרכ מופיע כבר אחרי כמה דקות בודדות..
אם אחרי רבע שעה אין שני קוים את שלילית
באותו הנושא: