7 תשובות
טכנית רבע שעה, אבל רואים כבר אחרי דקה מה בערך הולכת להיות התוצאה. למרות זאת, עדיף לחכות רבע שעה כדי לוודא.
הופיע לי תוך 3 דקות
אני ראיתי כמעט מיד (בשתי בדיקות)
בעיקרון אני תמיד רואה אחרי דקה אבל התוצאה הסופית אחרי רבע שיה
צריך לחכות 10 דק- רבע שעה.
תלוי מה כתוב לך בהוראות.
בדרכ מופיע כבר אחרי כמה דקות בודדות..
אם אחרי רבע שעה אין שני קוים את שלילית