5 תשובות
בעקרון אם יצא בברור שיש רק פס אחד אדום אז זה שלילי
אבל אם יש פס אדון ופס נוסף אפילו אם הוא ממש שקוף זה נחשב חיובי
אבל לא הייתי מסתמכת על הבדיקה הביתית
שואל השאלה:
יצא לי אחד אדום אחד לבן
אנונימית
זה חיובי לפי דעתי
תלכי לעשות pcr זה הרבה יותר אמין
לא אמור לצאת פס לבן
אולי פס אדום חלש את מתכוונת?
חיובי אבל יכול להיות שהבדיקה לא טובה תעשי חדשה