3 תשובות
כן ולא
מאוד. הרוב כאן בכלל לא מאירופה, ואם נחזור לאירופה יהיה 1946 סיבוב 2
יש גם מזרחים שאומרים את זה לאשכנזים
אנונימי
באותו הנושא: