התחברות
הרשמה
יש אנשים בסטיפס שרוצים שיקראו להם בלשון הפניה שלכם (לא על הוא/היא)
יענו בתגובות או שאלות
11 בפברואר 2022, 07:17
לשון פנייה
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
באמת יש אנשים שרוצים שיקראו להם ברבים?
כתבתי סיפור, עכשיו איך אני מוצאת אנשים שיקראו אותו ויתנו לי חוות דעת?
מה יותר גרוע, שיקראו לכם באנשי קשר ערס או נאצי?
למה יש פה אנשים שרוצים לפרוש מסטיפס?
למה שאנשים ירצו שיקראו להם הם/הן?
יש פה אנשים בסטיפס שרוצים לעבור לחו"ל?
כמה אנשים אתם רוצים שיקראו לכם אימא (או אבא) ?
שונאת להפיל צרות שלי על אנשים אבל מי שרוצה שיקרא ויתן עצה תודה מעריכה
לא בקטע מזלזל אבל למה אנשים רוצים שיקראו להם בלשון רבים כאילו זה מוזר
איך אני יכולה למצוא אנשים שיקראו את הסיפור שכתבתי ויתנו לי ביקורת?
מה אתן מעדיפות שיקראו לכן, אישה או גברת?