8 תשובות
זה לא פיצול אישיות, מה. הם שניים, לא ידעת?
קשה להבין את זה, פשוט זורמים, שהוא ירגיש שניים, כל עוד לא צריכה לקרוא לעצמך אנחנו.
שואל השאלה:
אבל הן כותבות נגיד she/they
אנונימית
לא "הן" אלא "הם" וזה כי בשפה העברית אין לשון פניה שהיא ללא מגדר. "הם" ו"אתם" זאת הפנייה היחידה שאין לה מגדר בפועל כי היא מתייחסת לגברים ונשים ככלל (גם אם טכנית "הם" זה לשון זכר, זה הלשון שמשתמשים בה כדי לתאר קבוצת אנשים בלי ייחוס למגדר שלהם).
אז זה לא כי אותם אנשים חושבים שהם רבים, הם יודעים שהם בן אדם יחיד אבל כרגע האופציה היחידה בשפה לפנות אליהם ללא מגדר זה כ"אתם" או "הם"
זה נשמע יותר הגיוני באנגלית, כי באנגלית אין זכר ונקבה. בעברית יש אז פשוט משתמשים ברבים
כי ככה הם מרגישים
זה לא פיצול אישיות
הם מרגישים שהם לא שייכים לשום מגדר ואין לזה גדרה אז הם פשוט נקראים ברבים
אבל תמיד יש להם העדפה לאיזשהו מגדר ביחיד
אם קשה לך לקרוא להם ברבים פשוט תשאלי איך הם מעדיפים ביחיד.
לא כזה קשה לכבד את מה שהאדם מבקש
שואל השאלה:
אבל זה שמישהו כותב שהוא she/they מה זה אמור להגיד
אנונימית
זה אומר שהיא/הם תרגיש בנוח אם תפני אליה כאל נקבה או כאל "הם". שתי האופציות מתקבלות
היא מביאה לך שתי אופציות
או שתקראי לה ברבים
או בלשון נקבה