4 תשובות
אני מבינה אותך ממש, תקופות קשות ומבאסות זה חרא דבר, זה מייאש ועושה מועקה ענקית על הלב.
לגבי ההורים שלך, אני מציעה לך להתעלם, זה נשמע מוזר אבל תתני לכל הצעקות והאיחולים האלו להיכנס לאוזן אחת ולצאת מהר מהשנייה, מן הסתם שמה שקורה זה לא בסדר אבל לא בטוח שאם תדברי איתם הם יעשו משהו לגבי זה ובגלל זה העצה שלי זה להתעלם או לפנות לבן אדם מבוגר אחר קרוב (דודה, סבתא)
לגבי החברה שלך, אני ממש מצטערת שאת עוברת ומרגישה את זה כרגע, שתדעי שבסופו של דבר הכל יהיה בסדר ומה שצריך לקרות קורה, חברים באים וחברים הולכים, מי שצריך להישאר נשאר, ואני מבינה שהייתן קרובות וקשה לך עם ניתוק קשר אז כמובן שאת יכולה לנסות לעשות מאמצים בשביל לנסות לתקן את מה שקורה, אבל אם אין מאמצים מהצד השני אז ישר לחתוך כי לא מגיע לה אותך.
הבית ספר אין מי שיכולה להבין אותך יותר ממני וזה גם תקע אותי לגבי עבודה הייתי אמורה לעבוד ביולי ותקעו לי מלא מועדי ב' בבגרויות, מתכונת ויום המאה קיצר פוצץ.
ורק תזכרי שזו באמת רק תקופה וגם היא תעבור מבטיחה לך! לכולם זה קורה וזה ימשיך לקרות שיהיו סיטואציות מבאסות בחיים, אל תתני לזה להשפיע עליך יותר מדי. רק תמיד תזכרי שזה עובר❤
אם את צריכה לדבר בפרטי תכתבי לי
ולגבי התקפי חרדה את לוקחת כדורים נגד?
שואל השאלה:
אני מעריכה אותך כלכך
תודה רבה רבה את מדהימה
וכלכך עזרת לי.
ולגביי התקפי חרדה לא לקחתי כדורים
אנונימית
בכיף באמת❤❤❤
אולי תשקלי לקחת כדורים נגד חרדה, אני יודעת שזה אמור לעזור משמעותית (כמובן באישור של פסיכיאטר)