5 תשובות
יש לך מכון כושר? או שאתה רוצה להתאמן בבית? בעיקרון אני בניתי לעצמי תוכנית אימונים למתח והצלחתי להגיע ל10 ל2. במכון יותר היה קל אבל גם בבית זה אפשרי אתה צריך אבל גומית היתנגדות או משקולת .
תכנית אימונים טובה, תזונה טובה, גנטיקה טובה, ועדיף לא להזריק סטרואידים
שואל השאלה:
חצי שעה כל יום מה?
חצי שעה כל יום מה?
אנונימי
חצי שעה כל יום
שואל השאלה:
יש מכון
יש מכון
אנונימי
באותו הנושא: