תשובה אחת
נחמד אבל יש עוד מה להשתפר. הפיסוק לא מדוייק. ההכפלת משפטים מיותר לדעתי.
השפה גבוהה מידיי ולא יושבת חלק, הייתי משתמש במשלב יותר נמוך, כזה שאת שולטת בו יותר טוב.
השפה גבוהה מידיי ולא יושבת חלק, הייתי משתמש במשלב יותר נמוך, כזה שאת שולטת בו יותר טוב.
באותו הנושא: