4 תשובות
בשורה הראשונה: עברו*
רביעית: מידי*
אני אהיה כנה, לא משו בכלל. דרך הטקסט לא מרגישים כלום. שום רגש.
בנוסף, אין דינמיקה בטקסט. את כועסת? את בסדר עם זה? חיכית לו? לא חיכית?
הסוף בכלל לא. פשוט לא.
לא אומר שצריך שייקספיר, אבל יש עוד מקום להשתפר.
עכשיו, אני לא אגיד שזה נורא, יש פה כישרון, בוודאות. רק צריך לעמול אליו.
רביעית: מידי*
אני אהיה כנה, לא משו בכלל. דרך הטקסט לא מרגישים כלום. שום רגש.
בנוסף, אין דינמיקה בטקסט. את כועסת? את בסדר עם זה? חיכית לו? לא חיכית?
הסוף בכלל לא. פשוט לא.
לא אומר שצריך שייקספיר, אבל יש עוד מקום להשתפר.
עכשיו, אני לא אגיד שזה נורא, יש פה כישרון, בוודאות. רק צריך לעמול אליו.
זה נחמד אבל אין פה משהו מעבר מבינה חסר קצת רגש
שואל השאלה:
חחח תודה❤
חחח תודה❤
אנונימית
וואו זה מהמם.
באותו הנושא: