5 תשובות
משהו מלחיץ אותך? קשה לך עם משהו?
שואל השאלה:
כנראה
אנונימית
משהו יושב עליך? אם כן את מוזמנת לשתף 3>
יכול להיות שזאת הדרך שלך לשחרר וזה בסדר
וואי אני כל כך מבינה אותך, יכול להיות שזאת פשוט הדרך שלך לשחרר דברים וזה לגמרי בסדר זה ממש עוזר לפרוק והכול ,אם את רוצה לפרוק אני פה בשבילך
לישון טוב, לנוח טוב, להיות הרבה לבד ולא להתיש את עצמך כי זה קורה הרבה כשאנחנו עמוסים ומרגישים שיש עלינו ציפיות ואז הכל מציף