8 תשובות
קורה לי גם מלא לאחרונה:(
גיל ההתבגרות... זה נומאלי
אולי זה מאניה דיפרסיה
תנסי לפרק לגורמים את הבעיה
תנסי לפרק לגורמים את הבעיה
לכי לטיפול
גם אני
אבל לא לאחרונה
כל הזמן
מאניה דיפרסיה זה כיף
אבל לא לאחרונה
כל הזמן
מאניה דיפרסיה זה כיף
זה קורה השאלה למה אני מאמין שיש לך משהיו קבור בלב איפה שהוא או רגש שמצלצל לך
זה קורה לי מלא, זו לא תקלה, זה לא משהו לא בסדר, זה משהו נורמלי בגיל הנתבגרות, אולי זה הורמונים או שזה משהו בתת מודע שלך, בכל מקרה מה שזה לא יהיה זה יעבור עם הזמן, ואני יודעת שזה לא כיף אבל פשוט צריך להשלים עם העובדה שזה ככה כרגע ולנסות להנות כמה שיותר
אנונימית
נשמע כמו מאניה דיפרסיה גם אני ככה