5 תשובות
לא.. זה אומר שאת חזקה ולא נשברת משטויות
לא, זה פשוט אומר שקשה לך להפגין רגשות
אנונימי
שואל השאלה:
יש דרך לפרוץ את המחסום?
כי נראה לי שאני לוקחת איתי יותר מידי דברים לבטן
אנונימית
שואל השאלה:
ואם אני שונאת את כל הדברים בסגנון הזה של לשתף ולהוציא רגשות? זה פשוט ירגיש לי פתטי כשאני יעשה את זה
יש דרך אחרת?
אנונימית