21 תשובות
קצת כן
לא מוזר בשביל האתאיסט, מוזר בשביל הדתיה
כן
כן.
כן קצת
לדעתי לא כי אמונה לא אמורה לבוא על חשבון אהבה אתה מתאהג במראה של האדם ובאופי ולא בדעות
כמובן שאם הדעות והבחירות האישיות לא יוצרות אווירה לא טובה זה אפשרי
אז לדעתי לא מוזר
כמובן שאם הדעות והבחירות האישיות לא יוצרות אווירה לא טובה זה אפשרי
אז לדעתי לא מוזר
ההורים שלי ככה
כן, מאוד.
אמ לא.... למה שזה יהיה מוזר? איך האמונה שלה אמורה להפריע לזה שהוא אוטיסט, מה אתם חושבים שאין אוטיסטים בחברה הדתית? אנה האירו את עייני אנשי סטיפס משכילים.
שואל השאלה:
^אחי תלמד לקרוא
^אחי תלמד לקרוא
אנונימי
אויש סליחה אנשי סטיפס משכילים
בכל מקרה תלוי עד כמה הם בוגרים ומסוגלים לקבל דעות שונות משלהם
בכל מקרה תלוי עד כמה הם בוגרים ומסוגלים לקבל דעות שונות משלהם
לא מוזר. סתם לא יעיל כי אין לזה באמת עתיד, לפחות לא אחד הנראה לעין.
חריג מאד, על גבול האיסור.
אנונימי
כן
אם הם צעירים אז זה לא מוזר
צעירים לא ממש מבינים מה זה זוגיות אמיתית ומה זה להקים בית ומשפחה אז זה למה זה לא מוזר
אבל אם הם מבוגרים זה מאוד מוזר, מה הם יעשו כשירצו להקים בית ומשפחה?
זה אפשרי אבל זה מאוד מסובך, זה יעשה בלבול לילדים וזה כנראה יגמר בגירושים
צעירים לא ממש מבינים מה זה זוגיות אמיתית ומה זה להקים בית ומשפחה אז זה למה זה לא מוזר
אבל אם הם מבוגרים זה מאוד מוזר, מה הם יעשו כשירצו להקים בית ומשפחה?
זה אפשרי אבל זה מאוד מסובך, זה יעשה בלבול לילדים וזה כנראה יגמר בגירושים
אנונימית
לי זה יהיה קצת מוזר. אבל זה שלהם.
יש בתים היום שצד אחד דתי מאמין והצד השני חילוני לגמרי! צריך לכבד את השני גם אם אין לו דעות כמו שלך. המון כבוד הדדי, הבנה והכלה.
ואהבת לרעך כמוך גם אם הוא לא כמוך.
אני רוצה להאמין שהאהבה מנצחת.
יש בתים היום שצד אחד דתי מאמין והצד השני חילוני לגמרי! צריך לכבד את השני גם אם אין לו דעות כמו שלך. המון כבוד הדדי, הבנה והכלה.
ואהבת לרעך כמוך גם אם הוא לא כמוך.
אני רוצה להאמין שהאהבה מנצחת.
כן ומחשיד
כל עוד אוהבים אחד השני אין בעיה
אנונימי
כן קצת
בפועל הם כנראה פשוט לא יצליחו להקים ככה בית אמיתי
בפועל הם כנראה פשוט לא יצליחו להקים ככה בית אמיתי
לא
לא מוזר.
באותו הנושא: