18 תשובות
אני חושבת שצריך לדבר איתם ולהסביר להם זה יכך קצת זמן אני אני חושבת שהם יבינו
אז תציעי לו ואם זה יהיה רציני והדדי תוכלו להתפשר ואחד יוותר על מגזרו
ללמוד ספרי מוסר כגון "מסילת ישירם", "חובות הלבבות", "שערי תשובה" ועוד, ולהבין שההורים שלך צודקים.
למה את לא רוצה להיות מסוננת מדברים רעים כמו כפירה? הרי זה שער ה-50 של הטומאה.
למה את לא רוצה להיות מסוננת מדברים רעים כמו כפירה? הרי זה שער ה-50 של הטומאה.
שניכם יהודים הכל בסדר
תקשיבי זה לא באמת ריאלי
כי תחשבי על זה יש לכם תפיסות עולם שונות
בהכל, בנוסף את יכולה להתקלקל ולא ניראה לי שתרצי בדבר כזה...
ותחשבי איך את יכולה לחנך ילדים לדרך ה'
כשהם רואים את אבא שלהם עושה הכל הפוך
וזה יכול להוביל להמון ריבים בניכם
כמובן שבסוף זה החלטה שלך ואני לא יכולה להגיד לך מה לעשות אבל אני רק אומרת שתישקלי את הכל לפני שאת עושה צעד
כי תחשבי על זה יש לכם תפיסות עולם שונות
בהכל, בנוסף את יכולה להתקלקל ולא ניראה לי שתרצי בדבר כזה...
ותחשבי איך את יכולה לחנך ילדים לדרך ה'
כשהם רואים את אבא שלהם עושה הכל הפוך
וזה יכול להוביל להמון ריבים בניכם
כמובן שבסוף זה החלטה שלך ואני לא יכולה להגיד לך מה לעשות אבל אני רק אומרת שתישקלי את הכל לפני שאת עושה צעד
היי אחותי אם את רוצה לדבר בפרטי אני באמת תמיד כן בשמחה, אני חושבת שאוכל לעזור לך קצת בכמה דברים
את רצינית?????
חסר יהודים נורמליים?
למה אתאיסט אלא אם כן זה הדרך שלך ואת שלימה איתה ..
אבל את חייבת להחליט מה את רוצה בחיים ואיזה קו או אורח חיים שיהיה בבית שלך בעתיד.. ולא בגלל שאת מאוהבת באיזה אתאיסט אז תלכי לפי הקו שלו מקווה שה' יפקח לך את העיניים ויכוון אותך לטוב..בהצלחה
חסר יהודים נורמליים?
למה אתאיסט אלא אם כן זה הדרך שלך ואת שלימה איתה ..
אבל את חייבת להחליט מה את רוצה בחיים ואיזה קו או אורח חיים שיהיה בבית שלך בעתיד.. ולא בגלל שאת מאוהבת באיזה אתאיסט אז תלכי לפי הקו שלו מקווה שה' יפקח לך את העיניים ויכוון אותך לטוב..בהצלחה
מציע לך לא לצאת עם אתאיסט
אנונימי
אני חושבת שאם הדת ממש חשובה לך אולי עכשיו יהיה קל אבל בעתיד יהיה קצת קשה במיוחד בעזרת השם שיגיעו הילדים מה תעשו ?
האמא אוכלת כשר האבא לא ..מותר חזיר אסור חזיר לאיזה ביתספר לרשום מה ללמד את הילדים אם יש אבא שבשמיין ששומר עלינו או שלא ..
אני בכל מקרה לא דתייה אבל מאמינה בבורא כולם מסורתית אני פשןו לא שומרת שבת ובחיים לא אצא עם אתאיסט אז קל וחומר אצלך ..
לא שופטת תעשי מה שנכון לך אבל תחשבי לטווח ארוך אם תוכלי להתמודד כי לפעמים פערים אי אפשר לגשר עליהם
מאמיננ שתמצאיי את הזיווג הראוי והנכון ביותר לך
האמא אוכלת כשר האבא לא ..מותר חזיר אסור חזיר לאיזה ביתספר לרשום מה ללמד את הילדים אם יש אבא שבשמיין ששומר עלינו או שלא ..
אני בכל מקרה לא דתייה אבל מאמינה בבורא כולם מסורתית אני פשןו לא שומרת שבת ובחיים לא אצא עם אתאיסט אז קל וחומר אצלך ..
לא שופטת תעשי מה שנכון לך אבל תחשבי לטווח ארוך אם תוכלי להתמודד כי לפעמים פערים אי אפשר לגשר עליהם
מאמיננ שתמצאיי את הזיווג הראוי והנכון ביותר לך
so what? לאהבה אין קשר לדעות או לאמונה. גם אם היית יוצאת עם בודאיסטי זה לא משנה, אם את אוהבת אותו השמיים הם הגבול... ואל תשימי על אף אחד...
אנונימי
ל "אנונימית:)". תמיד אפשר לגשר פערים, השאלה היא כמה זמן ומאמץ מוכנים להשקיע כדי לגשר פערים ולהגיע להסכמות.
הי מותצק נשמה טובה שאת.
שמעי, אני לא באתר ככ שלחו לי קישור וחשבתי שאולי אוכל לעזור...
בת כמה את יפתי? יש גילאים שלפעמים ההורים יודעים יותר טוב ממנו, מניסיון. הרבה פעמים ההורים יודעים שלא כדאי להיכנס למקומות מסוימים נטו מתוך דאגה, את הדבר הכי חשוב להם בעולם. את היצירת אומנות שלהם וקשה לי להאמין שהם עושים משהו לרעתך, הקשר שלכם הוא מאז שאת עובר. נכון שלפעמים זה קשה לקבל את דעת ההורים, ויש גילאים ,שלבים וסיטואציות בחיים שאת בלבד זו שאמורה להחליט על עצמך. אז תחשבי על זה עם עצמך..
אני חייבת להוסיף את העניין הדתי פה. לא יודעת כמה חזקה את, כמה חיבור יש לך לקב"ה וכו.
אבל תחשבי בכיוון הכי הכי פשוט זוגיות מורכבת משני חלקים ואי אפשר לוותר עליהם הראשון הוא אהבה זוגית, שהיא מתנה גדולה שאלוקים העניק לנו הדבר השני זה התאמה ושותפות. ומהבחינה הזאת, שוני בדרך החיים ושוני באמונה ואידיאולוגיה זה משו מאוד משמעותי שעלול לחצוץ ביניכם.
השוני והפער הדתי לא יישאר רק בתיאוריה ויבוא לידי ביטוי גם בחיים הממשיים. שבת, שמירת נגיעה, דרך חינוך לילדים
יהיה קשה מאוד תמיד לוותר לדלג על עקרונות. זה יכול לגרום לסיצואציות ודילמות לא נעימות בעתיד.
הלוואי שיכולתי להגיד לך נשמה שלי שבסוף אהבה מנצחת הכל, ושיסתדר העניין. אבל אנחנו בעולם הזה, ויש פה ניסיונות קשיים והתמודדויות
ואני יכולה רק לברך אותך ולהתפלל עלייך שהקב"ה יוליך אותך בשביל שמיוחד לך, השביל העמוס בטוב ובאושר שנוא רק מחכה להרעיף עלייך.
אהובה, יש משפט שאני אוהבת "קשובה לליבה תמצא תשובתה"
תקשיבי ללב, לא מבחינת ההנאות הרגעיות, והדברים השטחיים שלפעמים נוטים להסתכל עליהם. תקשיבי לקולות הכי פנימיים של הלב שלך, שקשה לנו ככ להסתכל עליהם לפעמים.
סתכלי עמוק עמוק ללב של האדם שמולך, לתוך העיניים שלו. ןותבררי אם מה שיש שם אמיתי. אם את רואה לו אמת, טוהר ושלווה בעיניים וששם הלב שלך שקט ואת בביטחון מסויים הרגשה מפורפרת כזאת שקשה לך להפסיק כנראה שזה זה. ואם לאו, הקב"ה מסדר לך משהו הרבה יותר טוב מזה. מה שנכון לך.
בהצלחה נשמה טובה רק טוב בע"ה.
שמעי, אני לא באתר ככ שלחו לי קישור וחשבתי שאולי אוכל לעזור...
בת כמה את יפתי? יש גילאים שלפעמים ההורים יודעים יותר טוב ממנו, מניסיון. הרבה פעמים ההורים יודעים שלא כדאי להיכנס למקומות מסוימים נטו מתוך דאגה, את הדבר הכי חשוב להם בעולם. את היצירת אומנות שלהם וקשה לי להאמין שהם עושים משהו לרעתך, הקשר שלכם הוא מאז שאת עובר. נכון שלפעמים זה קשה לקבל את דעת ההורים, ויש גילאים ,שלבים וסיטואציות בחיים שאת בלבד זו שאמורה להחליט על עצמך. אז תחשבי על זה עם עצמך..
אני חייבת להוסיף את העניין הדתי פה. לא יודעת כמה חזקה את, כמה חיבור יש לך לקב"ה וכו.
אבל תחשבי בכיוון הכי הכי פשוט זוגיות מורכבת משני חלקים ואי אפשר לוותר עליהם הראשון הוא אהבה זוגית, שהיא מתנה גדולה שאלוקים העניק לנו הדבר השני זה התאמה ושותפות. ומהבחינה הזאת, שוני בדרך החיים ושוני באמונה ואידיאולוגיה זה משו מאוד משמעותי שעלול לחצוץ ביניכם.
השוני והפער הדתי לא יישאר רק בתיאוריה ויבוא לידי ביטוי גם בחיים הממשיים. שבת, שמירת נגיעה, דרך חינוך לילדים
יהיה קשה מאוד תמיד לוותר לדלג על עקרונות. זה יכול לגרום לסיצואציות ודילמות לא נעימות בעתיד.
הלוואי שיכולתי להגיד לך נשמה שלי שבסוף אהבה מנצחת הכל, ושיסתדר העניין. אבל אנחנו בעולם הזה, ויש פה ניסיונות קשיים והתמודדויות
ואני יכולה רק לברך אותך ולהתפלל עלייך שהקב"ה יוליך אותך בשביל שמיוחד לך, השביל העמוס בטוב ובאושר שנוא רק מחכה להרעיף עלייך.
אהובה, יש משפט שאני אוהבת "קשובה לליבה תמצא תשובתה"
תקשיבי ללב, לא מבחינת ההנאות הרגעיות, והדברים השטחיים שלפעמים נוטים להסתכל עליהם. תקשיבי לקולות הכי פנימיים של הלב שלך, שקשה לנו ככ להסתכל עליהם לפעמים.
סתכלי עמוק עמוק ללב של האדם שמולך, לתוך העיניים שלו. ןותבררי אם מה שיש שם אמיתי. אם את רואה לו אמת, טוהר ושלווה בעיניים וששם הלב שלך שקט ואת בביטחון מסויים הרגשה מפורפרת כזאת שקשה לך להפסיק כנראה שזה זה. ואם לאו, הקב"ה מסדר לך משהו הרבה יותר טוב מזה. מה שנכון לך.
בהצלחה נשמה טובה רק טוב בע"ה.
אנונימית
מהממת!
דבר ראשון את צריכה לדעת שהקשר ביניכם ישפיע עלייך ועל הרמה הרוחנית שלך.
וכמובן אם זה יהיה קשר רציני אז גם על הילדים שיהיו בעתיד... היית רוצה שהם יגדלו כאתאיסטים?
חוץ מזה, את צריכה תמיד לזכור שחלק גדול מאוד מהמטרה של הזוגיות והחתונה היא להקים בית אמיתי שמבוסס על התורה וההלכה, וכמובן- האמונה בקב"ה.
נשמה! תזכרי שזו בסוף הבחירה שלך, הקב"ה מעמיד אותנו בהמון ניסיונות ואנחנו צריכים לעמוד בהם ולבחור נכון. מקווה שתבחרי בנכון ובטוב.
אוהבת מלא וכאן בשבילך לכל שאלה או קושי❤
ב"הצלחה!
דבר ראשון את צריכה לדעת שהקשר ביניכם ישפיע עלייך ועל הרמה הרוחנית שלך.
וכמובן אם זה יהיה קשר רציני אז גם על הילדים שיהיו בעתיד... היית רוצה שהם יגדלו כאתאיסטים?
חוץ מזה, את צריכה תמיד לזכור שחלק גדול מאוד מהמטרה של הזוגיות והחתונה היא להקים בית אמיתי שמבוסס על התורה וההלכה, וכמובן- האמונה בקב"ה.
נשמה! תזכרי שזו בסוף הבחירה שלך, הקב"ה מעמיד אותנו בהמון ניסיונות ואנחנו צריכים לעמוד בהם ולבחור נכון. מקווה שתבחרי בנכון ובטוב.
אוהבת מלא וכאן בשבילך לכל שאלה או קושי❤
ב"הצלחה!
זה לא כדאי, יהיה לכם קשה להסתדר ביחד.
אם תקימו משפחה יהיו לכם המון חילוקי דעות, לאיזה בית ספר הילדים ילכו? תשמרו על כשרות בבית? נידה? איך תראה השבת אצלכם?
אם תקימו משפחה יהיו לכם המון חילוקי דעות, לאיזה בית ספר הילדים ילכו? תשמרו על כשרות בבית? נידה? איך תראה השבת אצלכם?
היי יפה שלי יהיה לכם ממש קשה להסתדר ביחד ומה גם שהוא ממש שונה מהחשיבה שלך בדרך חיים שלך הוא רואה את העולם כל כך שונה משלך אז זה או שהוא ימשוך אותך לכיוון שלו או שאת תמשכי אותו לכיוון שלך ואני אומרת לך מראש זה בלתי אפשרי ואני בטוחה שאת מספיק חכמה להבין שלתווך הארוך זה לא אפשרי ויהיה כל כך הרבה מריבות ודברים לא מובנים ביניכם.❤
תצאי עם מי שאת רוצה ועושה לך טוב. ההורים שלך יבינן ויקבלו את זה בסופו של דבר אין ברירה
תצאי עם כמה ותנסי לא לספר להם ותביני שכול בני האדם זבל במידה שווה. בהצלחה
תיזהרי מאד מאד שכל העולם הבא שלך לא ילך בגלל תאווה
באותו הנושא: