9 תשובות
תלוי מתי ואיפה
שואל אותם אם הם רוצים להצטרף אלי
thv
זה כללי כל כך אלוהים
מה אתם אומרים ניגשים אליהם ואם אתם עם הקראש שלכם בול וזה דווקא ילדה או ילדה שאתם לא סובלים
נו באמת
שואל השאלה:
לומר את האמת אני חסרת ביטחון אז לא יוצא לי לגשת לילדים ככה
תלוי, יש אנשים שבאמת אוהבים להיות לבד או לא מתחברים לאותם אנשים שניגשים. כשהייתי בחטיבה והילדה החדשה בתיכון, הייתי מהילדים האלו שניגשים אליהם חח, והערכתי את זה שהם חברותים ומנסים לגרום לכולם להרגיש כלולים, אבל באמת שרציתי שיעזבו אותי חח. אבל הייתי בקבוצה קטנה והעדפתי את זה ככה. אני חושבת שלגשת פעם אחת זה מספיק, אבל לא מספר פעמים
^כן גם אני אהבתי להתבודד קצת ולשכוח מכולם לפעמים
תלוי מה הסיטואציה. נגיד סתם ברחוב אני לא אפנה עליהם אבל בבית ספר שלי כולם חברים לא משנה הכיתה אז ברור שאני אפנה. לא רוצה שהם היו "מחוץ ללופ"
אני אומר את האמת לא כמו חצי מי פה
לי יהיה לי אכפת