10 תשובות
האמת שלא בא לי , אבל כן פתאום מרגישה שלכל אחת יש חבר פתאום .
אני גם רואה בזמן האחרון שלמלא יש
הייתי רוצה אבל זה לא דחוף לי ממש
הייתי רוצה אבל זה לא דחוף לי ממש
יש לי אחד אבל מה שאני יכולה להגיד זה שאל תפחדו להתחיל איתם. זה לא כזה מפחיד והם מעריכים את האומץ
כן!! סוף סוף משהי שמרגישה כמוני!
אנונימית
זה נראה חמוד בסרטונים בטיקטוק אבל גם ככה אף אחד לא יכול לאהוב אותי אז מה זה משנה
שואל השאלה:
ברור שכן למה שלא
ברור שכן למה שלא
אנונימית
כן, כאילו יש מישהו ספציפי שאני רוצה אבל אף אחד לא רוצה אותי בטח שלא הוא :(
כן אבל זה יגיע בזמן שלו
כןן !
כן לול
באותו הנושא: