6 תשובות
ברור שכן.
אם אין לך חברים תנסי להתחבר למישהו, לבכות על זה לא יעזור. גם אני עברתי כמה שנים לגמרי לבד ושרדתי בסדר גמור
אם אין לך חברים תנסי להתחבר למישהו, לבכות על זה לא יעזור. גם אני עברתי כמה שנים לגמרי לבד ושרדתי בסדר גמור
שואל השאלה:
ברור שלא .
ואין לי למי להתחבר אז אני צריכה להיות לבד
ברור שלא .
ואין לי למי להתחבר אז אני צריכה להיות לבד
אנונימית
תמיד יש למי להתחבר.
ולשאלה- ללמוד. כן, אפשר ללמוד גם כשאתה לבד ואין לך חברים מנסיון שלי ושל רבים אחרים.
ולשאלה- ללמוד. כן, אפשר ללמוד גם כשאתה לבד ואין לך חברים מנסיון שלי ושל רבים אחרים.
חברים זה מן משהו מעסיק בבית ספר, וזה מבאס שאין לילדים אותם אבל אפשר להכיר..
שואל השאלה:
הם לא יכולים ללמוד כשאין להם חברים
הם לא יכולים ללמוד כשאין להם חברים
אנונימית
בשביל ללמוד
באותו הנושא: