6 תשובות
ברור שכן.
אם אין לך חברים תנסי להתחבר למישהו, לבכות על זה לא יעזור. גם אני עברתי כמה שנים לגמרי לבד ושרדתי בסדר גמור
שואל השאלה:
ברור שלא .
ואין לי למי להתחבר אז אני צריכה להיות לבד
אנונימית
תמיד יש למי להתחבר.
ולשאלה- ללמוד. כן, אפשר ללמוד גם כשאתה לבד ואין לך חברים מנסיון שלי ושל רבים אחרים.
חברים זה מן משהו מעסיק בבית ספר, וזה מבאס שאין לילדים אותם אבל אפשר להכיר..
שואל השאלה:
הם לא יכולים ללמוד כשאין להם חברים
אנונימית
בשביל ללמוד