16 תשובות
שואל השאלה:
^הוא לא ראה אותי ערומה במציאות
אנונימית
עדיף שלא
אבל אם את בוחרת לשלוח אז שלא יראו פנים או שום דבר שיכולים לזהות אותך דרכו
לא.
מהסיבות ש
א. זוגיות של חודשיים זה ממש ההתחלה ואת לא יכולה באמת לדעת אם הוא סתם מנצל אותך (סורי על הישירות)
ב. יכול להיות שחבר שלו יחטט בטלפון ובמקרה יראה את זה ויפיץ (לא חסר סיפורים כאלו ודומים)
ג. את לא יכולה לדעת מה הוא יעשה עם התמונה ברגע שתפרדו או ברגע של כעס
אנונימית
כל עוד את סומכת עליו ומרגישה בנוח ובטוחה כן אבל עדיף בלי פנים
לא. אם את רוצה משהו כזה אז רק במציאות
רק אם את שואלת לפני ואת סומכת עליו ומוכנה
אה ובלי פנים הכי חשוב
נורא נורא תלוי בסיטואציה. הוא לוחץ עלייך? בני כמה אתם? הוא ראה אותך ערומה בעבר? את מרגישה בנוח עם הבנאדם ואת סומכת עליו? לשאול שאלה כזה מבלי לדעת את הרקע זה די לא אפשרי לתת לזה תשובה. כי זה נורא תלוי
לא. לא עושים דברים כאלה נקודה.
לא, אני לא ממליץ לשלוח תמונות עירום שלך לאף אחד, גם לא לבן זוג שאת כל כך אוהבת ונמצאת איתו ביחד כ10 שנים.
תמיד, אפשר לצלם את המסך. בכל אפליקציה. אפשר לעקוף את הכל מהכל.
לכן אני בטוח שאסור לשלוח.
לא את לא יודעת לאן זה יכול להגיע באינטרנט,יכולים לפרוץ וזה
^ בריפליי ממש ממש קל לצלם מסך בלי שזה יראה לבן אדם השני
אם את רוצה להתקדם איתו ביחסים תעשו את זה במציאות, כשאת שולחת משהו אף אחד לא מבטיח לך שהוא היחיד שיראה את זה
לכי תדעי מה יקרה כשתריבו והוא יתעצבן (כן, כל הזוגות רבים) או תפרדו
אני בכללי חושבת שלשלוח ניוד0 זה לא משהו שהוא בסדר.. לא משנה למי זה
אנונימית
אם הוא ראה אותך ערומה במציאות ואת מרגישה עם זה בנוח אז כן
בני כמה אתם?
לא זה רעיון גרוע