9 תשובות
לא, אבל תלוי מתי
לשלוח לב לחברים שלך לא מוזר למה
לא. אולי במקרים מסוימים לא יודע
אנונימי
תלוי מתי
שואל השאלה:
לא זה בסדר? או לא זה לא מוזר?
לא זה בסדר? או לא זה לא מוזר?
אנונימי
מה מוזר בלשלוח לב לחברים זה בסדר גמור
אני כל הזמן שולח ❤ לחברות שלי בציניות
אני קורא לחברים שלי בולבולונים
אנונימי
אם זה חברים/ות קרובים/ות אלייך אז אין בזה בעיה ואם זה עדיין מוזר לך את יכולה לשלוח את זה הרבה פעמים בקבוצות שאת איתם ביחד ובפרטי כדי שיבינו שזאת סתם הודעה
אנונימית
באותו הנושא: