6 תשובות
את צודקת !
זה בסדר
ברור שזה בסדר
לא
חבר טוב שלך מבקש שתשלחי סיכום שכתבת זה לא עכשיו איזו נוסחה למתכון של קולה כולה סיכום
זה בסדר לא לרצות ותבהירי לו שאת לא רצית ועבדת קשה
אבל תביאי לו בכל זאת
בשביל הקארמה הטובה
לדעתי אם זה חבר טוב אז לתת
ציונים ומורים באים והולכים ובתכלס עוד כמה שנים כבר לא ישנו יותר מדי בחיים שלך
חברים יהיו לצידך לתמיד גם במצבים קשים ומכשולים וחשוב להיות גם לצד החברים המאוד טובים שלך.