8 תשובות
את צריכה לתת מעצמך קודם
שואל השאלה:
pretty girl ואת חושבת שאני לא נותנת מעצמי? מאיפה האומץ הזה לחשוב אפילו שבן אדם שמתקשה סתם "מוותר לעצמו?"
אם מישהו טובע אז לא אומרים לו "תתאמץ יותר ופשוט תשחה אל החוף.."
הדבר הנכון לעשות זה להושיט יד ולעזור לו.

דוגמא קצת גרועה אבל לא נורא.
אנונימית
איי אני מבינה אותך את נסערת ואני יודעת טוב מאוד מה את מרגישה, לפעמים בן אדם צריך לעצום עיניים לנשום עמוק עמוק ולהרגיש רגע את הווה לדמיין את עצמו בתור "נמלה" קטנה בעולם שחווה דברים ומשברים כמו כל שאר הנמלות וכל זה קורה בחלל בכדור.. תחשבי כמה הנמלה הזאת סוחבת על עצמה ביום מה היא עוברת, אבל עדיין היא ממשיכה בחיים למה הנמלה הזאת בוחרת להמשיך אם קשה לה? כי היא חזקה והיא נותנת מעצמה, אבל יש איזשהו משהו קטן שהיא לא לוקחת איתה וזה שלווה ורוגע, נשימות עמוקות ורוגע פנימי ונפשי להבין שהעולם הזה יכול להיות רע ויכול להיות טוב אבל הגישה שלנו משנה את הכל ועם כמה שזה קשה את חייבת להמשיך להתרכז בעצמך לתת לעצמך זמן ולדאוג לעצמך
שואל השאלה:
כן אבל אני לא מתכוונת למקרים קיצוניים שמוותרים לגמרי על החיים. למשל עכשיו יש לי בעיה שאני צריכה להכין עבודה ואני בלחץ והמוח שלי לא עובד, כבוי, מסך שחור. כשאנשים אומרים לי "תתאמצי יותר." אני מרגישה כאילו הם לא מבינים שזה לא באמת יעזור לי.
אנונימית
לא התכוונתי להתאבדות נו..
בקיצור זה רק עבודה ועדיף לסיים כמה שיותר מהר כי אז את תיהיה פנויה לכל שאר היום להיכנס שוב למסך השחור שלך
שואל השאלה:
עזבי זה ברור שאת לא באמת מבינה מה זה אומר.. אין טעם להסביר..
תהיי פנויה להיכנס שוב למצב השחור שלך. זה לא עניין של בחירה.
אנונימית
שואל השאלה:
הם יכולים לשאול
אנונימית