8 תשובות
שואל השאלה:
אני חיה בסבל אני באמת חייבת
אני חיה בסבל אני באמת חייבת
תעזבי לא טוב להתעסק בזה
זה לא אמיתי. פשוט תדברי איתו.
לשאלה: אין פה אנשים שעשו כישוף כי זה לא עובד. לכל היותר אנשים שניסו והאמינו שהם הצליחו
לשאלה: אין פה אנשים שעשו כישוף כי זה לא עובד. לכל היותר אנשים שניסו והאמינו שהם הצליחו
סטיפס זה לא מקום לשאול בו על זה ולא כדאי לך להתעסק עם דברים שאת לא מבינה בהן, את לא מכשפה אז אל תתעסקי בזה כמו שאת לא הולכת להכין בעצמך אקמול כי כואב לך הראש.
אנונימי
אני לא מבינה בזה אבל אני יודעת שזה יכול להיות מסוכן
אל תתעסקי בזה אם את לא באמת מבינה
אם כבר צריך מומחה שיעזור לך אז לא משנה כמה את נואשת (תאמיני לי גמאניי xdxd) אל תתני לעצמך לעשות שטויות
אל תתעסקי בזה אם את לא באמת מבינה
אם כבר צריך מומחה שיעזור לך אז לא משנה כמה את נואשת (תאמיני לי גמאניי xdxd) אל תתני לעצמך לעשות שטויות
שואל השאלה:
באלי לעשות כישוף אהבה
באלי לעשות כישוף אהבה
חחח וואי שנה שעברה עשיתי כישוף אהבה עם חברות שלי ולא רק שזה לא עבד, חודשיים אחרי זה הוא עבר עיר
רק תצטרפי לויקה ואני מסדר לך איזה כישוף שאת רוצה
לא מאמין בכישופים
לא מאמין בכישופים
באותו הנושא: