20 תשובות
וואי זה כזה מעצבן שהם לא מביאים פרחים אמלה
לא יודעים איך, כואב להם.. אבל אתה צודק
כי אף אחד לא חייב לך כלום .
למי אכפת
צודק.
יש כאלה שמביאים ל5 שעונים ואני מפרט וכותב מפורש וזה מעצבן..
ויש כאלה שסתם מחלקים,
שמחתי לעזור,
yolo
לא אכפת להם (לא לכולם) יש כאלה שעונים להם אבל התשובות לא מועילות
אז הם לא נותנים פרחים
שואל השאלה:
"כי אף אחד לא חייב לך כלום."

אם אני עוזר למישהו, המינימום שהוא יכול לעשות זה לתת לי פרח קטן
זה לא יהרוג אותו
זה מראה על הערכה על העזרה שלי.
אנונימי
נכון זה מעצבן
אבל תבין גם אותם...
נגיד אני לדוגמא מביאה פרחים למי שבאמת עוזר לי ולא רק למישהו שסתם ענה לי תשובה כדי לקבל פרח....
ואני *לרוב* לא מביאה לאנונימיים פרחים כי זה פשוט לא מתווסף להם לפרחים שלהם

מבין?זה לא מכוונה רעה
זה גם לא יהרוג אותך שלא תקבלי פרח וירטואלי באיזה אתר .
הוא לא חייב לך כלום , זאת הבחירה שלך האם לענות או לא .
אתה צודק,
ניראה לכם הגיוני שמישהו שלא עזר יקבל פרח ומי שעזר לא?
כי זה לא ניראה בכלל הגיוני
ועוד כשכתבתי תשובה מעמיקה וארוכה של כמה דקות .
אנונימי
לי נראה שלא הגיוני להתלונן על פרחים באתר וירטואלי
למה לא?
אם אפשר לשאול
שואל השאלה:
אני יודע שהתשובה שלי עזרה, כי יש שאלות שליטרלי יש להן תשובה אחת. כמו "השחקן מהארי פוטר יהודי?"
כן. התשובה היא רק כן. אז עזרתי.
אנונימי
שואל השאלה:
לא הבנתי מה רשמת במשפט הראשון,

וכן, אני עוזר לו, מפנה את הזמן שלי בשבילו, מחפש בודק, והוא מתעלם אפילו מילה "וואו עזרת לי תודה" או טיפת התייחסות זה מעולה, אבל גם לא זה וגם לא פרח, וואלה זה כן מעצבן אותי, יש בעיה
אנונימי
באמת מעניין אותי לדעת- אם הוא לא היה מביא לך פרח אבל היה רושם בתגובה נוספת "תודה" זה היה מספיק לך? או שעדיין היית אומר "מה כואב לו ללחוץ על כפתור מסכן"
שואל השאלה:
כן, רשמתי את זה
אנונימי
שואל השאלה:
וואו, איזו אצילית, מגניבה ואדג'ית את.
אנונימי
שואל השאלה:
לך יש רק 20 אלף פרחים, אני רק רוצה 3,000 וזהו. מאז לא יהיה אכפת לי כבר
אנונימי
שואל השאלה:
כן
אנונימי
יפה, נגדת את עצמך: עכשיו רשמת שהמטרה שלך כרגע זה 3000 פרחים, בשביל תואר כלשהו, ולא בראש ובראשונה לעזור.
מצטערת ידידי אבל האתר הזה נועד כדי לסייע לאחרים, והפרחים הם רק משהו 'על הדרך' שבא כדי לעודד אחרים להשקיע קצת יותר. האתר לא נועד לשם התארים האלה וזו לא המטרה ככה שאם אתה בא ומצפה מראש לקבל את התודה הזו ואת הפרחים האלה -תשאל את עצמך שוב אם באמת שווה לך להיות פה.
אני באופן כללי נוטה להודות לכל אחד שמשקיע זמן בשבילי, אבל זכותי לא לתת פרח לכל מי שענה לי. לדעתי על תשובות ארוכות ומפורטות יותר ראוי שמישהו יקבל פרח מאשר על שאלה "האם זה וזה יהודי". ומבחינתי מתן הפרחים לא יחסי לשאלה עצמה אלא לכל השאלות באתר, ולכן אבחר לתת פרחים לתשובות מסויימות בשאלות מסויימות. לא כי כואב לי, תאמין לי שהכל טוב איתי