27 תשובות
להתגבר על הפחד כי אתה פשוט תישאר שמן.
אל תחשוב על זה בכלל! לך על זה, אל תדפוק חשבון לאף אחד !
שואל השאלה:
זהו שהייתי וכן מסתכלים עליי וזה לא נעים לי
זהו שהייתי וכן מסתכלים עליי וזה לא נעים לי
אנונימי
הכל בסדר יש הרבה כמוך וגם אם מסתכלים אז בסדר שיסתכלו אני בטוחה שאין במה, סהכ אדם רץ ועושה שינוי. עד לא מזמן חצי מהם גם היו במקום שלך. ענין של ביטחון!!
וואלה יש לי חבר לפני חצי שנה כזה הוא התחיל ללכת לחדר כושר הוא היה אז דיי שמן עכשיו הוא נראה מצוין הוא עשה שינוי ממש משמעותי מאמין שזה יעשה לך רק טוב בחדר כושר אף אחד לא באמת שם על מה אנשים אחרים עושים כל אחד מתעסק בעיניינים שלו
זה ישמע קלישאתי אבל תלך על זה!תאמין לי שכל האנשים שם מרוכזים בתרגילים/במוזיקה שהם שומעים
שואל השאלה:
אבל אני לא עושה שום שינוי אני תמיד מנסה ואחרי חודש מפזיק כי כואב לי הרגל ממש (בעיה רפואית) ואז אני צריך נעליים חדשות או שקשה לי הדיאטה ואז אחרי שנה אני חוזר כבר םעם רביעית שאני מנסה
אבל אני לא עושה שום שינוי אני תמיד מנסה ואחרי חודש מפזיק כי כואב לי הרגל ממש (בעיה רפואית) ואז אני צריך נעליים חדשות או שקשה לי הדיאטה ואז אחרי שנה אני חוזר כבר םעם רביעית שאני מנסה
אנונימי
שואל השאלה:
שוקל 140
שוקל 140
אנונימי
אם כל העניין הזה מביך אותך,תשים באוזניות מוזיקה כיפית כזאת ותתרכז בתרגילים
הבנתי,אולי תנסה ללכת לקבוצת שומרי משקל?שמעתי שזה מאוד עוזר
שואל השאלה:
ניסיתי ,כשלתי
ניסיתי ,כשלתי
אנונימי
זה לא עוזר באמת שלא,
אני הרזיתי עד עכשיו 8 קילו ובאהבה אם תפנה אליי לפרטי אני אכתוב לך הכל^
אני הרזיתי עד עכשיו 8 קילו ובאהבה אם תפנה אליי לפרטי אני אכתוב לך הכל^
אתה יכול להרזות אפילו מבלי לעשות ספורט ואני דוגמה לזה
תפנה אלי
שואל השאלה:
אני פחות מעדיף פרטי מעדיף להישאר אנונימי ולהתכתס כאן
אני פחות מעדיף פרטי מעדיף להישאר אנונימי ולהתכתס כאן
לספור קלוריית הביא אותי להתחלה של הפרעת אכילה^^^
אני לא רוצה להתנשא אבל אני הייתי במקום שלך ואם תכתיב לי אני אשמח לכתוב לך כל מה שאתה צריך לעשות.
אני לא רוצה להתנשא אבל אני הייתי במקום שלך ואם תכתיב לי אני אשמח לכתוב לך כל מה שאתה צריך לעשות.
שואל השאלה:
נשמע שאת אובססיבית לגביי זה לא
נשמע שאת אובססיבית לגביי זה לא
שואל השאלה:
אבל אני כל הזמן מפסיק בגלל הכאב ברגלים או מהדיאטה או בגלל שמביך
אבל אני כל הזמן מפסיק בגלל הכאב ברגלים או מהדיאטה או בגלל שמביך
שואל השאלה:
זה קשה לשקול 140 וללכת לחדר כושר תאמיני לי
זה קשה לשקול 140 וללכת לחדר כושר תאמיני לי
שואל השאלה:
תגידי את היית יוצאת עם משקל גבוה כזנ? לא אכפת לי לשמוע עלבון וזה
אני מטר 82
תגידי את היית יוצאת עם משקל גבוה כזנ? לא אכפת לי לשמוע עלבון וזה
אני מטר 82
זה באמת תלוי בגישה שלך.
אל תשים עליהם, אתה הולך לחדר כושר בשביל לעשות שינוי, זה משהו להתגאות בו.
אני מניחה שהגעת למסקנה שהמצב לא ישתנה אם לא תעשה כושר, כל הכבוד שהחלטת להתחיל חדר כושר, זו התקדמות מדהימה.
האנשים שמסתכלים עליך סתם רדודים, עסוקים בלהראות שריריים בשביל אלוהים יודע מה, אתה שם בשביל מטרה משמעותית יותר.
אל תשים עליהם, אתה הולך לחדר כושר בשביל לעשות שינוי, זה משהו להתגאות בו.
אני מניחה שהגעת למסקנה שהמצב לא ישתנה אם לא תעשה כושר, כל הכבוד שהחלטת להתחיל חדר כושר, זו התקדמות מדהימה.
האנשים שמסתכלים עליך סתם רדודים, עסוקים בלהראות שריריים בשביל אלוהים יודע מה, אתה שם בשביל מטרה משמעותית יותר.
שואל השאלה:
צודה ממש על המוטיבציה אבח עוד בעיה אני כבר ניסיתי 3 פעמים ואחרי חודש הפסקתי לא מביך עוד פעם ללכת בפעם הרביעית?
צודה ממש על המוטיבציה אבח עוד בעיה אני כבר ניסיתי 3 פעמים ואחרי חודש הפסקתי לא מביך עוד פעם ללכת בפעם הרביעית?
ממש לא, אתה צריך להפסיק להתרכז על מביך או לא מביך, מה שאתה עושה זה לא עניינם וכנראה שלא באמת אכפת להם כמו שאתה חושב שאכפת להם
שואל השאלה:
אבל את חושבת שזה לא מעניין אותם אבל זה מביך בשבילי לי מביך
אבל את חושבת שזה לא מעניין אותם אבל זה מביך בשבילי לי מביך
זה כבר עניין שלך, אנחנו לא ממש יכולים לשנות את איך שאתה מרגיש.
אני גם הייתי מרגישה ממש מובכת כשעשיתי פעילות גופנית, הרגשתי כאילו אני לא שייכת ושזה לא בשבילי. אבל צריך ללמוד להתמודד עם זה. אמרתי לעצמי שלא אכפת לי איך אנשים חושבים, זה משהו שאני צריכה לעשות והם לא יהרסו לי את זה.
אם תסתכל על זה מנקודת מבט של "זה מביך, זה לא המקום שלי, כולם מסתכלים עליי" אני מניחה שתתרכז רק בזה במקום בשינוי שאתה צריך לעשות. וזה קצת מבאס, זה לא מה שאתה צריך להתרכז בו.
תנסה לשנות דברים, אולי יעזור לך להתאמן עם חבר (זה אינדיבידואלי, לי ספציפית לא), אולי עם מוזיקה שאתה אוהב בתור הסחת דעת, אולי בכלל לא להתאמן בחדר כושר, אלא עם מאמן פרטי או בבית בכלל אם זו אופציה.
אני גם הייתי מרגישה ממש מובכת כשעשיתי פעילות גופנית, הרגשתי כאילו אני לא שייכת ושזה לא בשבילי. אבל צריך ללמוד להתמודד עם זה. אמרתי לעצמי שלא אכפת לי איך אנשים חושבים, זה משהו שאני צריכה לעשות והם לא יהרסו לי את זה.
אם תסתכל על זה מנקודת מבט של "זה מביך, זה לא המקום שלי, כולם מסתכלים עליי" אני מניחה שתתרכז רק בזה במקום בשינוי שאתה צריך לעשות. וזה קצת מבאס, זה לא מה שאתה צריך להתרכז בו.
תנסה לשנות דברים, אולי יעזור לך להתאמן עם חבר (זה אינדיבידואלי, לי ספציפית לא), אולי עם מוזיקה שאתה אוהב בתור הסחת דעת, אולי בכלל לא להתאמן בחדר כושר, אלא עם מאמן פרטי או בבית בכלל אם זו אופציה.
יכול להיות שבחרת חדר כושר גרוע.
לפעמים מסתכלים קצת על חדשים אבל זה עובר
לפעמים מסתכלים קצת על חדשים אבל זה עובר
אף אחד לא מסתכל , כל אחד בא בשביל לעבוד על עצמו ובאמת לאף אחד לא אכפת ממה אתה עושה אתה תראה שם אנשים שעושים דבריפ ככ מוזרים .
אפ אתה ממש חושש אתה יכול להגיע בשעות הבוקר שיש שם רק זקנים
אפ אתה ממש חושש אתה יכול להגיע בשעות הבוקר שיש שם רק זקנים
באותו הנושא: