4 תשובות
הנוער העובד והלומד
אנונימית
הנוער העובד והלומד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מש"צים!
ממליצה מאוד, בתור מישהי מאוד ביישנית וחסרת ביטחון, הביטחון שלי ממש עלה שם ואני פחות ביישנית עכשיו, הכרתי מיומנויות ממש חשובות לחיים! הכרתי חברים מהרבה ערים, גם רחוקות וגם קרובות, זכיתי לראות ולהנות מעוד מסלולים ונופים יפים בארץ היפה שלנו! ויש עוד כל כך הרבה סיבות ואם תרצי/תרצה אמשיך לפרט! אבל זה באמת מושלם! גאה להיות מדריכה במש"צים!
חצ"ב