5 תשובות
תלוי באיזו תנועת נוער את
אפשרי להכיר שם חברים לחיים :)
זה כיף, מעביר את הזמן, מרחיב את מעגל החברים ועוד מלא
אני לא בתנועת נוער אבל אני כן יודעת שזה מעלה את הביטחון העצמי ומכירים אנשים חדשים
זנ פשוט כיף , כיף להיפגש שם עם אנשים , כיף לדבר , כיף לבוא , זה פשוט כיף ממש . אני בשמוץ וכיף לי ככ , אני ביישנית ממש אבל שם אני מדברת מלא ועם כולם (יב גם)
Snt