התחברות הרשמה

אתם מרוצים מהממשלה הזאת? כן/לא

5 בינואר 2022, 21:22
בחירותבנימין נתניהוישראל    
3 תשובות
לא.
במבה 4
חד משמעית לא.
ממה אפשר להיות מרוצה
w
white heart
לא
א
איש12345
באותו הנושא:
האם אתם מרוצים מהממשלה הנוכחית?
אתם מרוצים מהממשלה עד עכשיו?
מי שמרוצה מהממשלה הנוכחית , למה אתם מרוצים?
עד עכשיו אתם מרוצים מהממשלה החדשה ?
נשבעת שאחותי בת ה10 והילדים בכיתה שלה יכולים לנהל את המדינה יותר טוב מהממשלה הזאת.
אתם מרוצים מהממשלה? (והאם אתם מימין שמאל או מרכז)
עד עכשיו אתם מרוצים מהממשלה ולמה כן/לא?
רק לדעתי ביבי צריך כבר לעוף מהממשלה?
אתם מרוצים מהממשלה??
איך אפשר להוציא את החרדים מהממשלה והכנסת?
יש פה אנשים שמרוצים מהממשלה הנוכחית?