6 תשובות
דיי בסדר
תמיד יכול להיות יותר טוב
אנונימית
לצערי לא !
רציתי עוד להצביע מזל שלא היה לי זכות בחירה
כל המחירים עלו אין התחשבות בחיילים
אנונימית
לא כל כך
לא בכלל לא
איך יכול להיות דבר כזה ממשלה בלי רוב?
אנונימית
כן.
עבר תקציב מעולה, יש סוף סוף ראש ממשלה שבאמת דואג לאזרחים!