5 תשובות
אל תקשיבי להם.
את בסדר גמור. באמת. את במשקל ובגובה נהדר.
את בסדר גמור. באמת. את במשקל ובגובה נהדר.
אוקיי תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב
את. לא. צריכה. לשנות. את. עצמך. בשביל. אחרים.!!!!
טוב לך עם עצמך? את אוהבת את איך שאת נראית ואת המשקל שלך? אז אל תשני אותו! שימי פס על כל מה שאחרים אומרים לך כי זה הגוף שלך וזו החלטה שלך והם צריכים להפסיק להתערב ולהעיר לך
את. לא. צריכה. לשנות. את. עצמך. בשביל. אחרים.!!!!
טוב לך עם עצמך? את אוהבת את איך שאת נראית ואת המשקל שלך? אז אל תשני אותו! שימי פס על כל מה שאחרים אומרים לך כי זה הגוף שלך וזו החלטה שלך והם צריכים להפסיק להתערב ולהעיר לך
תקשיבי, כשאומרים לך את זה תעני בחזרה, אל תשתקי. אם בן אדם אוכל זה כי הוא רעב והגוף צריך את זה.
את מהממת! שכולם יקפצו לך!
את מהממת! שכולם יקפצו לך!
שואל השאלה:
אבל כמה שאני מנסה להתחטב זה לא מצליח לי
אבל כמה שאני מנסה להתחטב זה לא מצליח לי
אנונימית
מבינה אותך כל כך :(
אני גם הייתי במצבך פחות או יותר (1.57 על 54 קילו) והייתי חוטפת כל כך הרבה הערות בסגנון, שבגללן הגעתי בסוף לאנורקסיה קשה (36 קילו על 1.60) ולאשפוזים
היום הבנתי שהחיים שלי לא שווים את ההערות מהסביבה ואני עושה מה שטוב לי ולא לאחרים, ולאט לאט מנסה לעלות במשקל :)
תעשי רק מה שטוב לך, את במשקל בסדר גמור והבעיה היא רק אצלם
אני גם הייתי במצבך פחות או יותר (1.57 על 54 קילו) והייתי חוטפת כל כך הרבה הערות בסגנון, שבגללן הגעתי בסוף לאנורקסיה קשה (36 קילו על 1.60) ולאשפוזים
היום הבנתי שהחיים שלי לא שווים את ההערות מהסביבה ואני עושה מה שטוב לי ולא לאחרים, ולאט לאט מנסה לעלות במשקל :)
תעשי רק מה שטוב לך, את במשקל בסדר גמור והבעיה היא רק אצלם
באותו הנושא: