19 תשובות
כן. שאני רזה מידי
כן כולם מקבלים
כלכך הרבה פעמים
אנונימית
כן
כן
אנונימית
כן, הרבה.
רזים מידי, ולצערי זו לא ממש הייתה מחמאה ולא החשבתי את זה למחמאה
רזים מידי, ולצערי זו לא ממש הייתה מחמאה ולא החשבתי את זה למחמאה
אנונימית
כן
בעבר שלי כן
מלאא
שאני שמנה, צריכה לרדת במשקל, ועוד כמה הערות פחות נחמדות
הכל מאימא
שאני שמנה, צריכה לרדת במשקל, ועוד כמה הערות פחות נחמדות
הכל מאימא
פעם אמא שלי אמרה לי שהשמנתי אבל זהו אז לא יודעת אם זה נחשב
כן, כל כך הרבה שהפסקתי לספור
כן, חברה אמרה לי פעם שאני שמנה
לא, אני חטוב ומתאמן מאז ומתמיד - אז אף פעם לא אמרו לי שאני שמן או רזה.
הרבה .
לפני שנתיים בערך אמרו לי שאני שמנה מדי ועכשיו שרזיתי אומרים שאני רזה מדי. זה מעצבן.
אנונימית
כן
כן
בטח
שאני שמנה
כל היסודי אמרו לי
שאני שמנה
כל היסודי אמרו לי
באותו הנושא: