4 תשובות
את אוהבת את הגוף שלך? טוב לך בחיים שלך ככה? אם כן אז תתעלמי מהם, אלא אם כן את ממש מלאה שזה לא בריא אז כן עדיף מאוד לטפל, לבריאות שלך, אני חושבת שהם דואגים לבריאות שלך אז אל תתבאסי יותר מידי
שואל השאלה:
^^אני עושה ספורט כבר מכיתה ד בגללם.
^^אני עושה ספורט כבר מכיתה ד בגללם.
אז תעשי את זה בשביל עצמך לא בשבילהם הם רוצים לטובתך ואת יפה כמו שאת
אנונימית
תקשיבי להם, ההורים שלך רוצים רק לטובתך..
באותו הנושא: