5 תשובות
כן
כן זה בבגרות
כן
לא נפטרת מזה אל תדאגי
לא נפטרת מזה אל תדאגי
אנונימי
כן זה חלק מהבגרות
תלויי איזה בית ספר את כל אחד זה שונה אתנו לא לומדים ספרות יש לנו משהו אחר
כל אחד ומה הבית ספר שלו בוחר
כל אחד ומה הבית ספר שלו בוחר
באותו הנושא: