11 תשובות
אני לא
אנונימית
כן
כן
אם את לא לומדת כנראה שאת בכיתה י והבגרות שלך ביב, ספרות זה מקצוע חובה
השנה לא, אבל כיתות י'-י"א כן.
GFY
אני בכיתה י ואני לא לומדת כרגע אני לומדת את זה רק מכיתה יא
מה זה ספרות בכלל :/
(שמיניסטית מתנאשת...)
כן למדתי כשהייתי בתיכון, לא ידעתי שיש כאלה שלא הייתי בטוחה שזה מקצוע חובה לבגרות
לצערי, כן.