11 תשובות
ביום אחד כלום לא יקרה
והכל טוב זה לא מגעיל, אם זה מגעיל אז את לא מכירה את השאלות כאן שיהיו בריאים,,
אם לא עשית היום אז תעשי מחר זה חא ישאר בתוכך במאה אחוז
אחותי תחיי את החיים! לא יודעת אם זה ישמין או לא אבל מה פאקינג אכפת לך! את מושלמת,וכל קבוצת שומן בך רק מראה כמה טוב שיש יותר ממך
שואל השאלה:
תודהה לךך
שואל השאלה:
עם עכשיו נגיד אני אוכל במבה זה יהיה כבר משמין נכון???
תתפרעו אחותי
בתיאבוןן תאכלי כאוות נפשך
לא חחח נו הכל טוב, תהני
עד יום ראשון הכל יהיה מעולה
אנחנו בני אדם וזה טבעי מידי פעם לאכול שטויות
שואל השאלה:
איזה חמודות אתןן אמלה
חחח בטח
זה טבעי שנרצה לאכול משהו, אבל יש "רגשות אשם" אבל הכל טובב
שואל השאלה:
כן הרגשות אשם זאת הבעיה..
נע הכל טוב
תזכרי שאת חיה רק פעם ומדי פעם מותק להתפנק
כמובן לא על בסיס קבוע