8 תשובות
כן, אני
יש תקווה חבר
אנונימית
כן יש
שואל השאלה:
פשוט זה עבר ככב?
אנונימי
לרוב כן
אבל אפדר להעזר בפסיכולוגים וכל זה
שואל השאלה:
אוקיי גבר תודה
אנונימי
שואל השאלה:
תודה מלך
אנונימי
לא אני לול
אובחנתי בגיל 11 ועדיין מתמודדת עם זה בגיל 18
אבל נהיה יותר קל להתמודד עם זה
אנונימית
בצבא, זה עבר אחרי