8 תשובות
אז אל תהיו איתה. תחפשו מישהי אחרת שתצטרף אליכן לחדר
פשוט תסרבו מה הבעיה
לומר לה שיש לך כבר כמה בנות שרצית ואת מצטערת אבל אין מקום
שואל השאלה:
אבל לא נעים לי ממנה,
היא לא ילדה מגעילה היא ילדה טובה כזאת פשוט אף אחת מאיתנו לא מרגישה חיבור אלייה והיא ממש נצמדת אליי שזה כבר סיוט נוראי והיא מתלוננת על הכל ולא זורמת ודי אנוכית כזאת. אבל זה לא שיש לה עם מי להיות ,
ומה אני אומרת לה? סליחה אבל לא בא לי להיות איתך..
אבל לא נעים לי ממנה,
היא לא ילדה מגעילה היא ילדה טובה כזאת פשוט אף אחת מאיתנו לא מרגישה חיבור אלייה והיא ממש נצמדת אליי שזה כבר סיוט נוראי והיא מתלוננת על הכל ולא זורמת ודי אנוכית כזאת. אבל זה לא שיש לה עם מי להיות ,
ומה אני אומרת לה? סליחה אבל לא בא לי להיות איתך..
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני יגיד לה שיש כבר כמה בנות היא תיעלב ברמות היא נעלבת כל כך בקלות והיא תשגע תשכל ואני לא רוצה שהיא תסבול כי שאר הבנות שונאות אותה אפילו יותכ ממני ולא נעים לי להגיד לה לא כי היא תיהיה בצד ומניסיון זאת הרגשה נוראית
אם אני יגיד לה שיש כבר כמה בנות היא תיעלב ברמות היא נעלבת כל כך בקלות והיא תשגע תשכל ואני לא רוצה שהיא תסבול כי שאר הבנות שונאות אותה אפילו יותכ ממני ולא נעים לי להגיד לה לא כי היא תיהיה בצד ומניסיון זאת הרגשה נוראית
אנונימית
תקשיבי זה קרה לי גם, אני וחברות תכננו חצי שנה מראש להיות ביחד בחדר ואז המורה הכריחה אותנו לצרף ילדה ממש ממש מציקה שאף אחת מאיתנו לא סבלה, מה שעשינו זה פשוט לעשות את כל מה שתכננו לעשות מראש, ואם היא רצתה להצטרף נתנו לה להצטרף אבל לא נתנו לה להרוס לנו את התכניות
שואל השאלה:
חשבתי לעשות את זה,
הבעיה סהיא הילדה הכי לא זורמת בעולם כיאלו רציני ואז על כל דבר היא תגיד לנו "למה ככה" נגיד תכננו להישאר ערות עד מאוחר והיא תגיד לנו ללכצ לישון אן משהו כזה.
עכשיו הבעיה הכי גדולה פה זה שהיא חושבת שאנחנו בסטי (לא נעים לע להגיד לה שזה לא נכון) וזה כבר קרה שהייתה מסיבת פיגמות ביום הולדת *שלי* וסתם עשינו דברים מצחיקים וצחקנו והיא נדבקה אליי בטירוף וכל הזמן אמרה לי "זה לא כיף בואי נשחק במשהו אחר" וזה היה מעצבן כל כך כי סאת הייתה היום הולדת שלי והיא הרסה לי את כל החוויה. אני לא רוצה שהיא תעשה את זה שם
חשבתי לעשות את זה,
הבעיה סהיא הילדה הכי לא זורמת בעולם כיאלו רציני ואז על כל דבר היא תגיד לנו "למה ככה" נגיד תכננו להישאר ערות עד מאוחר והיא תגיד לנו ללכצ לישון אן משהו כזה.
עכשיו הבעיה הכי גדולה פה זה שהיא חושבת שאנחנו בסטי (לא נעים לע להגיד לה שזה לא נכון) וזה כבר קרה שהייתה מסיבת פיגמות ביום הולדת *שלי* וסתם עשינו דברים מצחיקים וצחקנו והיא נדבקה אליי בטירוף וכל הזמן אמרה לי "זה לא כיף בואי נשחק במשהו אחר" וזה היה מעצבן כל כך כי סאת הייתה היום הולדת שלי והיא הרסה לי את כל החוויה. אני לא רוצה שהיא תעשה את זה שם
אנונימית
אז פשוט תגידו לה לא רוצה אל תצטרפי. אל תתנו לה להרוס לכן את הטיול. ולמקרה שחשבת, זה לא דבר מגעיל לעשות, זה דבר לחלוטין לגיטימי
באותו הנושא: