23 תשובות
אוליי יש פנימייה אחרת? כדאי לחפש. יש לך מישהו.י ששיתפת אותו.ה בזה? יועצת של הבית ספר/עובדת סוציאלית/פסיכולוגית?
תחשוב.י על הקרובים אליך שיפגעו מזה. אל תעשה לעצמך משהו. בטוח יש מקום אחר שאפשר ללכת אליו.
תחשוב.י על הקרובים אליך שיפגעו מזה. אל תעשה לעצמך משהו. בטוח יש מקום אחר שאפשר ללכת אליו.
תתקשר לשירותי רווחה, הם לא יכולים לשלוח אותך בלי הסכמה מעל גיל 16
שואל השאלה:
אני מתחת לגיל 16
אני מתחת לגיל 16
תנסה לשכנע את אמא שלך שתשלח אותך לפנימייה אחרת, אל תתאבד, יש לך את כל החיים מלפנייך, ואתה תבזבז כל כך הרבה, תלחם על זה שאתה לא הולך לפנימייה, תראה לאמא שלך הוכחה שמצאת שמתעללים שם, ואם היא לא מקשיבה תתקשר אפילו למשטרה, שירותי רווחה מה שלא יהיה, אל תלך לשם היא לא יכולה לקחת אותך בכוח, אתה לא פסיכופט, ואני באמת מקווה שהכל יסתדר, אתה חזק, ויהיו לך חיים טובים, גם אם עכשיו זה נראה שלא, באמת אל תתאבד, אל תזרוק את החיים שלך לפח, זאת מתנה, והכל יהיה טוב בסופו של דבר, ואתה תשמח שלא עשית את זה
שואל השאלה:
הם כן יש צו בית משפט ^^
הם כן יש צו בית משפט ^^
שואל השאלה:
אמא שלי חולת נפש
אמא שלי חולת נפש
לא, לא. זה צריך להיות בהסכמתה.
שואל השאלה:
אוף ^^
אוף ^^
שואל השאלה:
...
...
סמאאלה
בן כמה אתה?
בן כמה אתה?
יש לך קרוב משפחה שיכול לעזור לך למצוא פנימייה אחרת?
וואי, אני באמת מצטערת שאתה צריך לעבור את זה, אבל באמת, אם אתה יודע שמרביצים שם לאנשים, אני מנחשת שידברו איתך במהלך השהות שם גם מבחוץ, תבקש לעבור פנימייה, תחפש פנימיות באינטרנט, אפילו תנסה לדבר עם המנהלת שלך מחנכת, לפעמים זה באמת עוזר
ואולי גם באמת לקרוב משפחה אחר, תיהיה חזק
שואל השאלה:
בן 13 ^^^^
בן 13 ^^^^
שואל השאלה:
לא ^^^
לא ^^^
יש מישהו בחיים שלך שאתה מרגיש בנוח איתו?בנוח לדבר איתו על זה?
שואל השאלה:
לא כל החיים שלי הרגשתי חרא ואני עדיין מרגיש
לא כל החיים שלי הרגשתי חרא ואני עדיין מרגיש
שואל השאלה:
אין אף אחד שאכפת לו ממני בכלל
אין אף אחד שאכפת לו ממני בכלל
^^אפילו לא חבר?
אורי יקר,
שומעת את המצוקה הקשה שלך מתוך המילים, נראה שאתה מרגיש חסר אונים מכך שהבחירה נשללה ממך, אולי אתה חש שלא מכבדים את רצונך וההחלטות בחיים אינן בידך. רק יכולה לתאר לעצמי עד כמה אתה ודאי מרגיש מתוסכל וזועם, אולי אתה מרגיש עכשיו שאינך מסוגל להשלים עם קביעת בית המשפטאולי גם אז עולות המחשבות לסיים את הכל להתאבד.
יקר, אל בבקשה אל תישאר עם זה לבד! חשוב שתשתף משהו מבוגר שאתה סומך עליו במה שעובר עליך.
מזמינה אותך אם תרצה, לצא'ט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) לשיחה אישית והאנונימית עם אחד המתנדבים, נהיה שם בשבילך, להקשיב , לתמוך ולנסות לחשוב יחד מה יכול לעזור לך להרגיש טוב יותר.
שולחת כוחות
מתנדבת סה"ר
שומעת את המצוקה הקשה שלך מתוך המילים, נראה שאתה מרגיש חסר אונים מכך שהבחירה נשללה ממך, אולי אתה חש שלא מכבדים את רצונך וההחלטות בחיים אינן בידך. רק יכולה לתאר לעצמי עד כמה אתה ודאי מרגיש מתוסכל וזועם, אולי אתה מרגיש עכשיו שאינך מסוגל להשלים עם קביעת בית המשפטאולי גם אז עולות המחשבות לסיים את הכל להתאבד.
יקר, אל בבקשה אל תישאר עם זה לבד! חשוב שתשתף משהו מבוגר שאתה סומך עליו במה שעובר עליך.
מזמינה אותך אם תרצה, לצא'ט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) לשיחה אישית והאנונימית עם אחד המתנדבים, נהיה שם בשבילך, להקשיב , לתמוך ולנסות לחשוב יחד מה יכול לעזור לך להרגיש טוב יותר.
שולחת כוחות
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
אני לא סומך על אף אחד כבר כולם רוצים שאני יסבול ואגב ניסיתי לדבר עם מתנדבים שלכם כמה פעמים והם פשוט ניתקו לי וזילזלו בי
אני לא סומך על אף אחד כבר כולם רוצים שאני יסבול ואגב ניסיתי לדבר עם מתנדבים שלכם כמה פעמים והם פשוט ניתקו לי וזילזלו בי
שואל השאלה:
ואמא שלי אמרה לי שמגיע לי שאני יהיה שם כי הסתתי את הרווחה נגדה
ואמא שלי אמרה לי שמגיע לי שאני יהיה שם כי הסתתי את הרווחה נגדה
מה עשית בסוף?
באותו הנושא: