6 תשובות
מתאים להם.
סתם נסיון להפחיד ולגרום לאנשים לא להתחסן
מגזימים.
דבילי
מה אני יכולה לעשות
שמועות זה דבילי
ועוד יותר כשהן שקריות
מתוך רצון להפחיד, להרוס
לא מפיצים שקרים בכוונה , יכול להיות שמישהו טעה וחשב שהיא הייתה מחוסנת והפיץ את זה
אבל מה שיותר עצוב זה שיש אנשים שבאמת נפגעים קשה מאוד מהחיסון הזה ויש לא מעט מקרי מוות בגלל החיסון וכלי התקשורת עושים הכל בשביל להסתיר אותם כדי שנחשוב שזה לא קורה , לא נותנים להם פיצויים לא מכירים בזה שהם היו אנשים בריאים שנפגעו מהזריקה הזאת שכל כך המליצו להם עליה , ועוד שוללים מהם את התו הירוק .
אנונימית
גברת אני מתנגדת חיסונים. אבל אם הוא אמר שהיא לא התחסנה אז כנראה היו לה מחלות אחרות.
אם היא התחסנה והוא משקר אז