5 תשובות
כימיה
מבנה האטום, קשרים כימיים, עושים ניסויים
שואל השאלה:
זה אמור להיות כיף או מלחיץ והמון עבודה?
אנונימית
אני לא אגיד שזה משעמם אבל צריך להשקיע ולהקשיב , יש בזה דברים כיפים ואת יוצאת עם תעודה מדעית
בהתחלה זה מעניין כשלומדים את כל החומר המידעי על מבנה האטום ועל העולם שכאילו ממש לומדים חומר. אבל אז זה נהיה סיוט כשלומדים את כל החישובים בכימיה, נוסחאות מעצבנות, צריך לזכור מלאא דברים וזה מלא עבודה. אם הייתי יכולה לחזור להתחלה לא הייתי בוחרת כימיה כי זה סיוט בשבילי אבל יכול להיות שלך זה מתאים.
בהצלחה❤
זה מצריך המון המון עבודה, אם לא היו לי מורים תומכים ועוזרים וחונכת שהשלימה לי את החומר- לא הייתי עוברת. אבל- לדעתי זה מאוד מעניין. מתחילים ללמוד מבוא לכימיה- מבנה האטום וקשרים בין מולקולריים, אחכ ממשיכים לנושאים הכבדים- סטויכיומטריה, חומצות ובסיסים, חמצון חיזור, ביוכימיה, כימיה של המזון (לי אישית ירד בגלל מיקוד הקורונה.) יש גם את חלק המעבדה שהוא לא פחות חשוב שלפעמים תצטרכו לעשות עבודות מעבדה ולמלא דו"ח מעבדה. זה צריך להיות ממש מדוייק הם ממש קטנוניים בזה (מקצוע ריאלי....) לכי על זה רק אם זה מעניין אותך. אם זה לא מעניין אותך זה יהיה כאב ראש וסבל אחד גדול. אבל אם כן- אז תחווי חוויה מעניינת ומאתגרת.
. .